merhaba efendim lütfen bana yardım edin. dedikleri herşeyi harfi harfine yapmama rağmen bu kadar zaman geçti. hiçbir gelişme yok, ilgi yok ,alaka yok , tamamiyle mağdurum, iyi niyet mi kalıyor insanda.
en baştan anlatıyorum %100 haklı olmama rağmen, değişen hiçbirşey yok 3 ay oldu.
olayı anlatıyorum. tepe nautilus alışveriş merkezi d&r Kadıköy/ İstanbul şubesinden bir battlefield 3 orjinal bilgisayar oyunu aldım 130 tl. zaten bildiğiniz gibi d&r orijinal oyun satıyor.eve geldik ne güzel, oyunumu oynamak için kurarken şöle bir durumla karşılaştım.(product key has already used) yani bu orijinal değil.çünkü online şifresi başkası tarafından
kullanılıyor.aldığım gibi götürdüm.normalde aldığım yer telefon açıp bana online şifresini vermesi lazım. dün bir kaç şirkete sordum böle bir durumda karşılaşınca müşterinin mağdur olmaması için telefon açıp ,ıp adresine kadar öğrenebiliyorlarmış ve hemen geri dönüş yapılıyormuş ve yeni şifre veriliyormuş. orda vedat bey var güzel bir şekilde bize şunu yapın şuraya email gönderin dedi emrah die birisine, 1 hafta içinde olur dedi eğer olmazsa 1 ay sonra gelin ben değiştirecem dedi. ben bunlarıda geçiorum abi eywallah zaten yanmışız bir kere. tamam dedik. bütün dediklerini yaptık abi e-mail üzerinden bir sürü şey istediler hepsini gönderdik yapmamız gereken istedikleri herşeyi gönderdik. bütün istedikleri bilgileri verdikten sonra bakın abi her hafta e mailleri gönderdim ürünümüz ne durumda die bütün kayıtlar duruyor en az 6 kere e mail gönderdim ,3 kere d&r şubesine götürdüm , ayrıyeten telefonda açtım. bakın zaten beni eşşek gibi oynattılar paramla rezil oldum . 3 ay oldu abi 3 ay bana bi kere cevap gelmedi. bütün bilgilerimi vermeme rağmen. hangi birine yanım bilmiyorum. şimdi bu durumda insanlık kalır kardeşim ,abi ben ne yapcam allahını severseniz birisi yardım etsin.
0 yorum:
Yorum Gönder