• Rising Star Türkiye

    Rising Star İzle - Yükselen Yıldız - Son Bölüm Tek Parça

  • TV Kanalları

    Ücretsiz Online Televizyon Kanallarını Takılmadan İzlemek İsterseniz Buyrun

  • Günlük Gazeteler

    Yerli ve yabancı tüm gazeteleri ücretsiz oku Gazete oku son dakika haberler. bedava günlük gazete oku Türkiyenin en güncel gazete sitesi

  • Ekonomik Gelişmeler

    Altın, Döviz, Borsa, Kredi, Forex ve Vob piyasaları ile ilgili aradığınız herşey canlı veriler ile Ayrıntılı piyasa analizi ve piyasalarda son durum için hemen tıklayın!

  • Ariyordum

    Aradığınız herşey burada, yemek tarifleri, akvaryum dünyası, komedi, iş ilanları, android ve iphone uygulamaları canlı radyo tv izleme ve daha fazlası

Özsüt 5. Benim Pastam Yarışması



Ben pastamı yaparım, göze hitap eder herkes çok beğenir diyorsanız;daha fazla beklemeyin.Pasta hünerlerinizi Özsüt 5. Benim Pastam Yarışması ile gösterin...

Yarışma 6 Ocak – 14 Mart 2014 tarihleri arasında geçerlidir. ‘Benim Özsüt Pastam’ yarışması sizleri bekliyor. “Yaratıcılığı ve lezzeti bir araya ben getiririm” diyen tüm pasta tutkunları, yarışmaya , dünyanın her yerinden başvurabiliyor.
Türkiye’nin Pastacısı Özsüt, 5 yıldır düzenlediği ‘Benim Özsüt
Pastam’ yarışması ile pastaya ve pastacılığa ilgi duyan herkesi bir araya getiriyor.
Bütün başvuruların Özsüt'ün deneyimli pasta ustaları ve Ar-Ge ekibi tarafından değerlendirilmesinin ardından 10 reçete finale geçmeye hak kazanacak. Benim Özsüt Pastam’ın büyük finali ise 12 Nisan’da İstanbul’da gerçekleşecek ve yarışmacılar jüri karşısında ter dökecek. Yarışmanın şampiyonu 7 bin 500 Türk Lirası'nın sahibi olacak. İkinci pastanın sahibi 5 bin Türk Lirası, üçüncü ise 2 bin 500 Türk Lirası ile ödüllendirilecek. Ayrıca birinci seçilen katılımcının pastası, Özsüt 2014 Yaz Menüsü'nde yer alacak.
Yaratıcılığına ve lezzetine güvenen tüm pasta tutkunlarını bir araya getirecek olan ‘Benim Özsüt Pastam’ yarışması, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da hem lezzetli hem de eğlenceli anlara tanıklık yapacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

DİKKAT:Sitemizdeki yazılar tamamen bilgi amaçlı olup oluşabilecek her türlü sağlık/ekonomik/hukuki tüm olumsuz sonuçlardan sitemiz hiç bir sorumluk kabul etmez ve site ziyaretçileri bunları peşinen kabul etmiş sayılır. 
 

Bilgilendirme (UYARI): www.indirimariyorum.com yayınlanan tüm yazılar bilgilendirme amaçlıdır. Yazım yanlışı ve hatalardan dolayı veya oluşabilecek hak kayıplarından dolayı Sitemiz sorumlu değildir. Sağlık konularında yayınladığımız yazılar sadece bilgi amaçlı olup doktorunuza başvurunuz oluşacak sağlık sorunlarından sitemiz sorumluluk kabul etmez.  ayrıca Sitemizde Yayınlanan Haber ve Görsel'ler İlgili Firmalara aittir. Kampanyalar, Çekilişler, Yarışmalar ve Sonuçları için firmaların/markaların internet sitelerine veya irtibat telefonlarına mutlaka başvurunuz.
Bizimle irtibata geçmek için lütfen mail atınız. En kısa sürede dönüş yapılacaktır. Mail GÖNDER
Sitetag Top  blogs